Gwarancja i zwroty
  • W wyjątkowych przypadkach klient będzie zobowiązany przedstawić dowód zakupu.
  • W przypadku wad produktu uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie drukarki, producent gwarantuje naprawę wadliwego towaru (w przypadku drobnych usterek typu brak kontaktu elektrycznego, nie zdjęto taśmy zabezpieczającej itp.), wymianę, ewentualnie zwrot kosztów zakupu z przyczyny niemożliwości zrealizowania reklamacji.
  • Wada zakupionego towaru powinna być zgłoszona sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 1 miesiąca od daty jej wykrycia. W przypadku zgłoszenia towaru po upływie wyżej wskazanego terminu kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji.
  • W przypadku konieczności zwrotu produktu do klienta zostaje wezwany kurier, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
  • Nabywca może upoważnić osobę pośrednią do przesłania towaru reklamacyjnego.
  • Produkty zgłoszone do reklamacji powinny być zabezpieczone, zapakowane w opakowania fabryczne lub zastępcze, w sposób wykluczający wątpliwość czy zgłaszana usterka powstała u użytkownika czy w czasie transportu.
  • Przesyłka z reklamowanymi produktami powinna zawierać wykaz produktów z opisem usterki oraz wydruki potwierdzające wadę towaru.
  • Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 7 dni, licząc od daty dostarczenia produktu.
  • Jeśli reklamacja jest pozytywnie rozpatrzona, firma odsyła produkty na swój koszt.
  • Jeżeli z przyczyn niezależnych od firmy zachowanie terminu 7 dniowego jest niemożliwe, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Kupisz tutaj tonery i tusze
do wszystkich urządzeń

Wpisz model urządzenia, wybierz producenta i kliknij SZUKAJ...

Sklep internetowy Shoper.pl